Malaga by Antonela Straga


Ove godine sam se prijavila za projekt za obavljanje stručne prakse u Málagi. Prvenstveno sam se prijavila zbog toga da steknem nove vještine i upoznam njihovu kulturu. No, nisam ni imala na umu da ću upasti. Naravno uz rad i trud to se ostvarilo. Prvo želim zahvaliti školi i profesoricama na pruženoj prilici i naravno na predivnom vremenu provedenom kako sa njima tako i sa društvom koje sam tamo stekla. Prvo sam bila dosta skeptična jer nisam znala kako ću se tamo snaći i kako ću se uklopiti u društvo. I evo nakon predivna tri tjedna mogu reći da sam stekla prijateljstva za cijeli život. Osim društva stvarno sam se dobro snašla i na radnom mjestu. Svi su tamo bili ljubazni i strpljivi. Iako većina osoblja nije znalo engleski jezik uvijek su se trudili da mi objasne što trebam raditi na najbolji mogući način. Naučila sam dosta toga što smatram da možda u Hrvatskoj ne bih imala prilike za naučiti. Naravno probala sam i njihove delikatese, naučila pokoju riječ te oni najvažnije upoznala njihovu kulturu. A grad u kojemu smo bili odnosno Málaga, mi se jako dojmila. Predivna je i puna nekih čarolija pogotovo kad sunce počne zalaziti. Plaže i more su ono što me je još više privuklo. Grad je predivan i osjećala sam se kao da sam kod kuće. Ljudi su također druželjubivi i uvijek su nasmijani i veseli ma što god bilo. Ovo iskustvo ću pamtiti do kraja života. Te sam jako zahvalna što mi se ova prilika pružila te bih ju opet ponovila.

  





























 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević