Malaga by Ivan Šafar

Kažu kada se piše, lakše se prenose osjećaji i dojmovi, no ja trenutno ne znam što napisati…

Prvo, iznimno mi je drago što sam mogao biti dio ovoga projekta i što je mi je to bio najljepši završetak moje srednje škole i jednog poglavlja života. U ova tri tjedna svašta mi se dogodilo, svi osjećaji i iskustva su bili pozitivni. No najvažnije je ono što mi sami naučimo i ponesemo sa sobom kući. Ja nosim nova prijateljstva, puna memorija novih slika i sjećanja, i meni najbitnije nova poznanstva o sebi. Ovo putovanje uvelike mi je pomoglo otkriti sebe, moje granice, moju slobodu koju do sada nisam ni znao da negdje tolika sloboda postoji, osjećaj kao da lebdiš u nebu dok uživaš u predivnome suncu i povjetarcu. Shvatio sam neke stvari, karakterno sam sazreo i da je nekada bolje solo nego s nekime. Moram izdvojiti putovanje u Mijas. Najbolje putovanje koje ću pamtiti dok sam živ. To selo, osjećaj slobode, mira i spokoja su samo neke od stvari koje sam tamo iskusio. Tko zna možda se i preselim ��. No, uz iskustva i stekao sam i radne navike. I za kraj posebno se želim zahvaliti svojim profesoricama i ravnateljici koje su mi sve ovo omogućili, uz praksu, i ostale mobilnosti. Hvala im što su me toliko toga naučile, o životu i svemu i što odlazim iz srednje s ovolikim znanjem i ovolikim uspomenama. Hvala!!


 

































Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević