Malaga by Antonella Bella

 Nešto malo o Malagi. Grad je predivan, od građevina svih biljnih vrsta, palmi pa čak i do ljudi. Omiljeno mi je bilo šetanje Malagom pogotovo kad bi bila večer. Predivno osvijetljen grad. Plaža ja bila predivna stoga pretpostavljam zašto je bilo toliko ljudi na njoj. Rad na imanju me potaknuo na još veći rad te na razmišljanje o tome kako nekada nije lako živjeti, raditi i zarađivati na nekom poslu. Bilo je predivno iskustvo raditi na tako velikom imanju s raznim životinjama. A još zanimljiviji je bio rad u cvjećarnici. Naučila sam dosta o biljkama te kako napraviti najljepšu buketu. Najviše me je bio strah otići zbog društva jer nikoga nisam znala, no usprkos mojoj sramežljivosti upoznala sam predivne cure za koje se nadam da ćemo ostati u dobrim odnosima i poslije svega ovoga. Najviše se želim zahvaliti svim profesoricama koje su bile s nama 3 tjedna te što su nam izorganizirale 3 predivna izleta na kojima smo podosta naučili.

























 














Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević