Malaga by Ela Vanjek

 

Prije odlaska u Španjolsku sam bila pomalo skeptična i uplašena jer nisam znala što očekivati, ali to se promijenilo čim sam stigla. U Euromindu su svi bili jako dobri. Bilo je divno vidjeti kako se svi trude da se osjećam ugodno i dobro. Bili su jako otvoreni i prijateljski raspoloženi što mi je puno pomoglo da se brzo uklopim i osjećam kao dio tima. Naučili su me mnogim stvarima te smatram da sam sa znanjem iz računovodstva stepenicu više. Tamo sam radila sa ljudima iz različitih zemalja i kultura što je bilo vrlo zanimljivo i poučno. Za ljude s kojima sam putovala te s kojima sam živjela tri tjedna imam samo riječi hvale. Postali smo mala obitelj. Zabave i smijeha s njima nikada nije nedostajalo. Skupa smo dijelili dobre i ne tako često loše trenutke. Proveli smo nezaboravne trenutke zajedno i uvijek ću se rado sjećati naših dogodovština. Iz Malage mi je bilo zaista teško otići, u tom gradu ima nešto što me čini da se osjećam sretnom i opuštenom. Nije ni malo bilo lako to sve gledati, a znati da ubrzo odlazim. Španjolci su zaista druželjubivi i uvijek imaju osmjeh na licu. Uvijek imaju vremena za razgovor i spremni su pomoći u svakom trenutku. Sada kada sam kod kuće stalno razmišljam o tome kako bih se voljela vratiti još koji dan i možda posjetiti nešto što nisam. Nadam se da ću jednoga dana ponovno otići tamo i osjećati tu sreću i opuštenost kao dok sam bila tamo.









































Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević