Malaga by Ema Sarić

 

Iznimno mi je drago što sam imala priliku sudjelovati u ovom projektu. Nije lako sažeti sve osjećaje i iskustva tijekom ova tri tjedna u par rečenica, ali sa sigurnošću mogu reći da su sva ta iskustva i osjećaji bili pozitivni. Teško je biti nezadovoljan kad se nalaziš u Španjolskoj, dvije tisuće kilometara od svoje kuće, budiš se uz sunce i dobro društvo svako jutro i znaš da ti je plaža ispod nosa. Od stvaranja novih prijateljstva, stjecanja radnih navika, obilaženja novih mjesta, upoznavanja novih kultura do stvaranja sjećanja koja će mi ostati do kraja života. Sve je tako brzo prošlo, ali sam imala osjećaj da je trajalo cijelu vječnost. Došla sam kao stranac u novu zemlju, ali sam otišla s teškim osjećajem kao da odlazim od kuće. Došla sam puna očekivanja i uzbuđenja, a otišla sam s nadmašenim očekivanjima i željom da ostanem ili da se što prije vratim. Posebno se želim zahvaliti svojim profesoricama i ravnateljici koje su mi sve ovo omogućile, ne samo ovu praksu, već i sve ostale mobilnosti i prakse. Bez njih ne bih bila tu gdje jesam, s ovolikim znanjem i ovolikim uspomenama.







































Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ela Lončarević