Malaga by Sonja Grašar


Ove sam godine dobila mogućnost da otputujem tisućama kilometara daleko od svoje kuće i iskusim nešto u potpunosti drukčije. Dobila sam mogućnost da svoju svakodnevicu pretvorim u tri nezaboravna tjedna ispunjena smijehom, umorom, tugom i zabavom. Tu sam mogućnost i iskoristila. Vidjeli smo sve, od nevjerojatne sevillske arhitekture pa sve do tradicionalnog sela Mijas, kao i predivnih plaža divne Nerje. Moram istaknuti i praksu na kojoj sam se, naravno, pošteno naradila, ali i naučila mnogo o brizi o različitim biljkama, a pojedine ću savjete nositi sa sobom kroz život. Upoznala sam dijelove sebe za koje nisam znala ni da postoje, kao što su iznimna snalažljivost, samopouzdanost, skromnost. Slobodno smo vrijeme proveli uživajući na plaži, u kupovini i uživajući u probavanju tradicionalne španjolske hrane, kao što je fina paella.
Ovaj bih osvrt željela završiti mudrim riječima Davida Mitchella : “Putuj dovoljno daleko i upoznat ćeš sebe.”































 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević