Malaga by Tena Vavra

 

U Španjolsku smo stigli u srijedu 5.7.2023. navečer. Znala sam da će sljedeća tri tjedna biti predivna i puna lijepih trenutaka. Prvi trenutak, koji ću zauvijek pamtiti, bio je već u vožnji autobusa do hostela - svidjela mi se glazba sa radija. Bila je to španjolska pjesma snažnog ritma i živahne melodije. Od tada je svaki trenutak za mene bio nova avantura, od posla i znamenitosti, do ljudi i mora. Rad u hotelu je bio dobro organiziran te sam mnogo toga i naučila. Na praksi sam upoznala drage ljude koji su, unatoč slabom znanju engleskog jezika, vrlo rado i strpljivo komunicirali sa mnom. Zavoljela sam Španjolsku dok sam otkrivala njenu kulturu i ljude, hranu, plaže, živahan život i beskrajnu ljepotu. Posebno mi se svidio posjet Nerji i njenoj prekrasnoj čistoj plaži i bistrom moru. Svi ti dobri utisci ne bi bili mogući bez dobre ekipe, a za samu priliku se zahvaljujem školi i profesoricama. Ovaj projekt posebno je putovanje koje nikada neću zaboraviti.






























 
















Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević