Malaga by Viktoria Jelinić


Teško je odvojiti samo par riječi o Malagi. Za početak bih se samo htjela zahvaliti profesorima što su me odabrali da sudjelujem u još jednim ovakvom projektu. Za mene je ovo bio još jedan projekt pun iskustava, ali stvaranja novih prijateljstava. Rad u hostelu me naučio mnogo toga, na primjer kako riješiti jezične barijere bez korištenja mobilnih uređaja, što će mi olakšati sporazumijevanje sa drugim ljudima u budućnosti. Bez obzira na jezične barijere, ljudi su uvijek bili zabavni, pristupačni i susretljivi, zbog čega mi je bilo još ljepše raditi sa njima. Naravno, nekada je bilo i neugodnih ljudi. Na sreću, toga nije bilo puno, ali uvijek morate biti spremni na sve. Postoji izreka "Gdje je dobro društvo tu je i dobra zabava" što je u mom slučaju istina. Mi smo se stvarno povezali i jako smo se puno smijali, pjevali, plesali, slikali... Nekada smo malo i plakali, ponajviše za domom, ali smo se onda i međusobno tješili. Stvarno sam imala prijatelje za poželjeti, i sada kad ih se sjetim odmah mi dolazi smiješak na licu. Za kraj bih se htjela još jednom zahvaliti na predivnom iskustvu te se nadam da ćemo ovo nekada ponoviti!



































 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević