Malaga by Zara Bohar

 

Nisam se nadala da ću otići u Španjolsku, jer to zvuči nestvarno zar ne? Španjolska kao zemlja mi se jako svidjela, vrlo je unikatna. Ima jako puno neobičnog bilja koje po prvi puta vidim. Prošle godine sam bila na Cipru, pa me ove godine nije bilo strah ići u stranu zemlju. Brinulo me hoću li se uklopiti u društvo, jer ipak smo tamo tri tjedna. Ali družila sam se sa predivnim curama koje su mi svaki dan mamile osmijeh na lice. Na radnom mjestu je bilo predivno, volim učiti, te na kraju i primijeniti nove stvari. Nisam znala da Španjolci ne znaju baš engleski. No to nije bio problem, jer smo se svi skupa snašli. Ovo je jedno predivno iskustvo, prvenstveno da usavršiš jezik, upoznaš nove ljude i njihov način života, te da vidiš kako se radi i živi u stranoj zemlji. Željela bih se zahvaliti školi koja mi je omogućila da putujem, jer svi bi se složili, nemaju svi ovakvu priliku.



































Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević