Malaga by Lucija Milivojević

 

Malaga je donedavna bilo samo ime grada koje smo spominjali na satima geografije, i nisam se nadala da ću ga ikada posjetiti. No zahvaljujući projektu „Budućnost je u našim rukama“ Malaga je puna tri tjedna bila moj dom. Prijepodne sam s prijateljima odlazila na praksu u Hotel Parasol Garden. Radila sam po prvi puta kao recepcionarka i bilo mi  je super, jer su me svako jutro zaposlenici hotela dočekali sa smiješkom na licu. Rad na recepciji naučio me puno toga  npr. kako komunicirati s gostima, snalaziti se u stresnim situacijama i kako koristiti svoje dosada stečene jezične vještine. Osjećala sam se odlično kada sam gostu mogla pomoći s nekim pitanjem ili nekim problemom ne samo na engleskom već i na španjolskom (iako sam se ponekad baš sprtljala) jeziku. Zaposlenici hotela bili su susretljivi i strpljivi. 

A što reći o Malagi? Malaga je divna, jer mi je uzvratila šarenilom boja, suncem, drvećem naranči, odličnim restoranima, znamenitostima kao što su tvrđava Alcazaba i  tvrđava Gibralfaro, Katedrala i Muzej Pabla Picassa, papigama i palmama. Tri tjedna sam svakodnevno s prijateljima istraživala ovaj grad i još uvijek nismo sve istražili. Voljela bih se jednog dana opet tu vratiti. 

Veliko hvala svima koji su mi omogućili biti dio i ovog putovanja jer sam ponovno bogatija za jedno životno iskustvo.









































Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević