Sevilla by Dina Hrešić

 

Sevilla by Dina

 Prvi put sam odlazila daleko od kuće, u drugu državu na duži period vremena. Nisam znala što očekivati i hoću li se dobro uklopiti u ostatak ekipe, sve je bilo novo, grad i ljudi na praksi. Kada sam prvi put otišla u hotel i pričala sa mentoricom, shvatila sam da su ljudi druželjubivi i to mi je bilo bitno. Nakon kraćeg vremena, sprijateljila sam se sa svima i bilo mi je lakše, svaki dan smo sve više pričali na praksi i učili nove stvari. Nikad neću zaboraviti kolege iz hotela, koji su nas iz dana u dan učili kako da budemo bolji i efikasniji u poslu koji obavljamo i kako da razgovaramo sa gostima. Puno puta sam razmišljala o tome kako će mi ovaj projekt ostaviti veliko iskustvo rada u španjolskom restoranu i hotelu. Kada je došao zadnji dan na poslu, nije mi bilo svejedno ostaviti sve za sobom, zagrlila sam sve kolege i zahvalila im na predivnom iskustvu te im obećala da kada se ponovno vratim u Sevillu, da ću ih doći posjetiti. Uvijek ću se rado sjetiti što smo radili i kako smo uživali u svim trenutcima projekta. Mislim da se ovakva prilika u životu ne bi smjela propustiti i drago mi je da sam bila odabrana za ovaj projekt.










































Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević