Sevilla by Dorotea Mikuš

Sevilla by Dorotea

Iako mi ovo nije bio prvi projekt, bio mi je najdraži te također prva praksa. Prije puta bila sam vrlo nervozna i nisam znala što očekivati. Ispostavilo se da sav taj strah i nesigurnost nije bila potrebna jer su moja očekivanja bila i više nego ispunjena. Po pitanju prakse nisam znala hoću li se dobro snaći i kakve ću mentore imati što me malo zabrinjavalo, no imala sam pristupačne mentore koji su bili spremni pomoći u svakoj situaciji. Ova praksa pružila mi je izvanredno iskustvo koje je obogatilo moje obrazovanje i profesionalni razvoj. Projekt u Sevilli nije samo bio prilika za stjecanje praktičnih vještina, već i za upoznavanje s bogatom kulturom, jezikom i načinom života španjolskog naroda. Kroz interakciju s kolegama sa posla stekla sam dublje razumijevanje njihovih radnih navika i raznolikosti poslova. Sve što smo prošli u ovih tri tjedna, sve anegdote, naših kolegi s posla, prijatelja i svih zgoda prisjećat ću se s osmjehom na licu. Tijekom prakse imala sam priliku surađivati s iskusnim mentorima koji su mi pružili podršku i vodstvo u razvoju svojih vještina. Osjećam se zahvalno što sam imala priliku sudjelovati u ovom projektu i vjerujem da će mi stečena iskustva biti iznimno korisna u budućoj karijeri. Ovo iskustvo je ne samo pružilo sjajnu priliku za stručno usavršavanje, već i za osobni rast i razvoj, što će zasigurno ostati trajna inspiracija u mojoj budućnosti.












































 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević