Sevilla by Ela Stjepanović


By Ela 


Moje prvo iskustvo s Erasmus projektom u Španjolskoj bilo je za mene pravo otkriće i uzbudljivo putovanje. Krenula sam na praksu s mješavinom straha i uzbuđenja, ne znajući što me čeka. Međutim, sve moje sumnje i brige su se raspršile nakon samo nekoliko 3 tjedna provedenih tamo. Prvo putovanje u Španjolsku donijelo je nove horizonte i otvorilo vrata mogućnostima koje nisam ni sanjala. Kultura, jezik, hrana, sve me očaralo i natjeralo da se zaljubim u ovu predivnu zemlju. Same praktične vještine koje sam stekla tijekom prakse bile su neprocjenjive. Upoznala sam se s novim poslovima, stekla dragocjeno iskustvo i bolje razumijevanje poslovnog okruženja. Shvatila sam da praksa nije samo obaveza, već prilika za rast i učenje. Sudjelovanje u ovom projektu otvorilo mi je vrata za buduće poslovne prilike i mogućnosti za daljnje usavršavanje.
 






























 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević