Sevilla by Hana Mlinarić

Sevilla by Hana 

Ovo je moje prvo sudjelovanje u Erasmus projektu odnosno projekt prakse u
Španjolskoj. Kako se približavalo vrijeme za odlazak u Španjolsku veselje i nervoza
je rasla jer nisam znala puno toga o tome kako ljudi i posao funkcioniraju u
Španjolskoj. Pomalo me je plašio i let jer sam po prvi put letjela avionom ali mislim da
sam se uzalud plašila jer je sve bilo kako treba. Na poslu mi je bilo jako lijepo, osoblje
je bilo jako ljubazno i uvijek na raspolaganju. Ova praksa me je naučila puno vještina
koje će mi pomoći u budućnosti kao što je komunikacija s ljudima, brzina u radu,
snalaženje u stresnim situacijama kao što je gužva u restoranu. Sve ukupan boravak
u Španjolskoj će mi ostati kao jako lijepa uspomena za cijeli život.






















































Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević