Sevilla by Helena Oguić



Sevilla by Helena

Ispočetka me je bilo strah ići na ovaj Erasmus jer mi je to prvi put da sam se prijavila i da ću putovati tako daleko od kuće na dulje vrijeme. No, ubrzo mi se cijelo razmišljanje promijenilo. Vrijeme sam provela s prijateljima što me je opustilo, a posao sam po sebi mi je bio jako zanimljiv i zabavan. Ja planiram biti tajnica u budućnosti tako da mi je ovaj posao administracije puno pomogao u tome da mi da ideju kako i što ću morati naučiti i raditi u nekoj tvrtki. Poslovne kolege su bili jako druželjubivi i puno toga su me naučili pa zbog toga sam bila uzbuđena svaki dan odlaskom na posao, no s tom srećom dolazi i tuga kada sam morala napustiti Sevillu. Sevilla je jedan prelijep grad prepun boja, ono što se prvo zapazi dolaskom u njega su svi detalji na zgradama i šarene pločice. No, nije samo izgled grada bio začaravajući, ujedno je i kultura, navike ljudi, a posebice hrana. Vrijeme koje sam provela s ostalim osobama u rezidenciji mi je jako dragocjeno jer sam stekla nova prijateljstva koja će me uvijek podsjetiti na ovaj projekt i na to koliko mi je samo drago što sam prešla svoj strah udaljenosti od kuće radi kojeg sam se upoznala s novom kulturom i ljudima. Ako ikada imam opet priliku ići u Sevillu putem projekta, sigurno ju neću propustiti.



































 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević