Sevilla by Ivan Jesenaš

Sevilla by Ivan

Ovo nije moj prvi put da sudjelujem u Erasmus projektu, niti prvi put da obavljam stručnu praksu putem Erasmusa. No ovo je sigurno predivno iskustvo koje je ostavilo veliki dojam na mene kao osobu i adolescenta. Prije polaska na put sam bio nervozan, ideja napuštanja mog doma i okružja na tri tjedna me lagano plašila i punila nervozom ali sam se ugodno iznenadio mojim boravkom u Sevilli. Kako se projekt bližio kraju imao sam osjećaj da dani postaju sve kraći i kraći. Uz praksu i prijatelje s kojima sam provodio slobodno vrijeme mi nikada nije bilo dosadno. Bio sam veoma samopouzdan u moje vještine što mi je olakšalo njeno obavljanje, radom u uredu Apartmana Simon Verde je bilo naučno i pamtljivo iskustvo. Na poslu sam primjenjivao znanja koja sam naučio tjekom moje 3 godine pohađanja Ekonomske srednje škole. Također sam i naučio mnogo stvari vezanih uz uredsko poslovanje i korištenje uredske tehnologije. Uvjeren sam da će mi ove vještine i znanja pomoći u mojoj budućoj poslovnoj karijeri i poslovnim odnosim. Praksa je bila  česta tema razgovora mene i mojih prijatelja u naše slobodno vrijeme. Drago mi je da sam veliku količinu mog slobodnih vremena proveo istraživajuči Sevillu s ostalim učenicima , obišli smo razne muzeje, parkove i povijesne lokacije. Sevilla je predivan grad pun života i kulture, grad je pun zelenila, biljnog i životinjskog života. Ne smijem zaboraviti ni ukusnu kulturnu hranu poput churrosa ili tapasa koje sam probao u Malagi. Drago mi je da sam sudjelovao u ovom projektu jer je on imao veliki utjecaj na mene i pomogao mi da razvijen osobne i poslovne vještine. Stekao sam mnoga iskustva i upoznao mnoge drage ljude koji su mi uljepšali svaki trenutak proveden u Sevilli, smatram da svatko tko ima priliku sudjelovati u ovakvom projektu ju treba uzeti i sudjelovati.

 





































Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević