Sevilla by Kiara Bosilj

Sevilla by Kiara

 Ovo je bio moj drugi Erasmus projekt i drugo putovanje u Španjolsku. Iako sam prošle godine već sudjelovala na projektu, ovo mi je bila prva praksa i susret s poslovima koje ću možda jednog dana obavljati. Na put nisam krenula opušteno već s malim strahom od onoga što me očekuje. Naposljetku strah se ispostavio nepotreban jer sva očekivanja su bila više nego ispunjena. Što se tiče same prakse, prije dolaska nisam očekivala puno. Gledala sam na to kao na obavezu koju sam primorana ispunjavati i ništa više od toga. Ispalo je potpuno suprotno, praksa je bila tema o kojoj sam sa srećom pričala s ostalim učenicima, u poslijepodnevnim satima na terasi naše rezidencije koja je bila predivna. Naučila sam zaista puno, kako funkcionira hotelski restoran, usvojila sam vještine brzog rada, odnos prema gostima i vjerujem da ću posao naučen u ovom hotelu, ubuduće gdje god dođem, obavljati s lakoćom. S osmijehom na licu se prisjećam i svih anegdota i trenutaka s našim kolegama na poslu. Pri dolasku nisam to uopće očekivala, ali me rastužilo saznanje da se ova avantura približava kraju, da je došao zadnji dan prakse i odlazak iz hotela koji mi je u ta tri tjedna pružio zaista puno. Sam boravak u Sevilli, ljepote i ljudi tog predivnog grada ostavili su veliki dojam na mene. Ne zaboravljam ni tradicionalnu hranu kojoj se uvijek veselim. Sve u svemu, ovo je za mene bio doživljaj o kojemu ću uvijek rado i s osmjehom na licu pričati svima. Donijelo mi je nova prijateljstva, iskustva i znanja za moj daljnji razvoj. Smatram da bi svatko tko ima priliku tako nešto trebao isprobati, jer definitivno neće zažaliti.












































Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević