Sevilla by Lucija Bakarić


Sevilla by Lucija

Stručna praksa u Sevilli mi je bila prva praksa u sklopu Erasmus projekta. Drago mi je što sam dobila priliku doživjeti i iskusiti rad u drugoj državi. Na putu do Seville sam bila nervozna da se neću uklopiti i da će mi biti jako teško raditi sa ljudima koje ne poznajem, ali bilo je sasvim suprotno. Upoznala sam fascinantnu kulturu, usavršila engleski jezik i stekla profesionalno iskustvo. Rad u okruženju nepoznatih ljudi poboljšao je moje komunikacijske vještine. Ovo Iskustvo će značajno utjecati na moju karijeru, pružajući mi velike prednosti i otvarajući vrata globalnim prilikama. Osim toga, suočavanje s novim izazovima jača moju sposobnost prilagodbe i samopouzdanje. Sprijateljila sam se sa puno ljudi zbog ove prakse i na tome ću zauvijek biti zahvalna. Puno sam naučila na praksi i stvarno mi fale ti ljudi i ta pozitiva s kojom su oni radili svoj posao. Sevilla će mi zauvijek biti najljepše sjećanje. Nadam se sa ću se imati priliku vratiti u taj predivan grad, vidjeti svoje kolege s posla i ponovno isprobavati njihovu tradicionalnu hranu. Želim svakome da bar jednom u svome životu iskusi ovako nešto i zavoli taj grad koliko smo moji prijatelji i ja. Osjećam se spremnom za buduće izazove s novim vještinama koje sam stekla tijekom ovog nezaboravnog boravka u Španjolskoj.














































Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević