Sevilla by Nina Likter

 

Sevilla by Nina

Ovo je bio prvi put da sam preko Erasmus projekta odrdila praksu. Moram priznati, nije mi bilo svejedno što idem u stranu državu raditi na recepciji sa gostima. Brinulo me kakav će mi put do posla biti, kakvi su kolege i ako će mi smetati ta jezična barijera.  Prvi dan kada sam došla dočekali su me raširenih ruku sa osmjehom. Bili su odlični prema meni na poslu i to mi je pomoglo da se opustim i pred njima a i pred gostima. Sviđala mi se ta opuštena atmosfera na poslu, i ako je stresno sve se rješavalo smireno. Ovaj posao je bio drugačiji od prijašnjih koje sam radila, a i ovo mi je bio prvi put na recepciji. Pored posla, slobodno vrijeme smo iskoristili odlično. Šetali smo gradom i upoznavali Sevillu i njezine stanovnike kada smo god imali priliku! Sevilla je ostavila fantastičan dojam, potpuno je prešla moja očekivanja. Ljudi su jako dragi, prostupačni i susretljivi! Niti u jednom trenutko tokom boravka u Sevilli nisam pomislila kako bi mi bilo bolje da sam ostala kod kuće. Također smo posjetili Cadiz jedan vikend i ostavio me bez teksta! Prekasan grad prepun španjolske kulture, povijsti i prekrasnih običaja. A što se tiče cjelokupnog dojma, bilo mi je prekrasno! Ovo iskustvo će mi definitivno pomoći u budućim poslovima. Naučila sam kako komunicirati sa ljudima s kojima imam jezičnu barijeru, kako se snaći u nezgodnim sitacijama, kako biti pomoći gostima sa njihovim problemima, kako se nekada treba prolagoditi gostu i njegovim potrebama. Također sam naučila kako se treba snalaziti kada su gužve i kada se treba biti brz ali i precizan. Nekada je bilo sitacija kada su dva do tri gosta na recepciji i još uz to zvoni telefon. Ovaj posao me naučio i strpljenju tjekom nekih težih i kompliciranijih sitacija. A život u velikom gradu u drugoj državi me također naučio snalažljivosti i opreznosti. Tri tjedna koja smo proveli tamo su mi jako brzo prošla.. Zadnju noć u Sevilli smo razgovarali kako smo se navikli živjeti tamo i živjeti jedni sa drugima.. Zabavli smo se zadnjih par dana ne razmišljajući o odlasku kući. Kada smo sletili u Zagreb svima nam je bilo deago što smo se vratili kući ali nam je isto tako nedostaja rutina koju smo imali zadnjih tri tjedna.. Mislim da bi svatko trebao iskusiti nešto ovakvo! Mobilnosti poput ove donesu ti nove sitacije, nova iskustva, upoznavanje drugih naroda i njihovih običaja, nova radna iskustva a i možda jednu od važnijih stvari, nova prijateljatva. Prepiručila bih svakome da se uključi jer neće požaliti kao što nisam ni ja!












































Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević