Sevilla by Tara Butorac


Sevilla by Tara


Ovo je bio moj drugi Erasmus projekt na kojem sam sudjelovala, ali prvi put da se susrećem sa praksom u drugoj državi. Također prvi,  nadam se da nije i zadnji,  put u Španjolskoj. Boravak u Španjolskoj bio je nevjerojatno iskustvo. Rad kao konobarica pružio mi je priliku dublje upoznati lokalnu kulturu i poboljšati moje jezične vještine. Kroz komunikaciju s gostima, stekla sam samopouzdanje u komunikaciji. Jako mi se svidjeo opušteni španjolski način života i važnost druženja uz tapase i flamenco. Španjolska me očarala svojom ljepotom i atmosferom. Posjet Cadizu bio je poseban doživljaj, grad sa predivnom obalom, uskim uličicama i bogatom poviješću. Alczar, poznati dvorac, ostavio je snažan dojam svojom arhitekturom i povijesnom važnošću, pružajući uvid u prošlost.

Malaga mi se istaknula kao najdraži grad, spoj modernosti i tradicije. Njezina atmosfera, ljepota i šetališta uz obalu jednostavno su me očarali. Iako smo bili samo 2 dana u Malagi, ostati će mi jako lijepo sjećanje na taj grad te bih ga u budćnosti definitivno opet htjela posjetit. Sve u svemu, Španjolska je bila pravo putovanje kroz raznolikost i ljepotu. Ovo iskustvo promijenilo je moj način prema radu i životu. Razvila sam fleksibilnost, samopouzdanje i brzo sam se prilagodila njihovom načinu života. Ovaj projekt ostavit će neizbrisiv trag u mom životu i obogatit moju budućnost.

































 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Malaga by Ema Sarić

Malaga by Ela Lončarević